میدونی دردش کجاس ؟
درد اینجاس ک رفیقات هی بهت بگن بابا این تورو واس خودت نمیخواد واس ه..سش میخواد اما باور نکنی و بزنی دهن تک تک رفیقات....
درد اینجاس ک بخاطرش از همه دورشی.. بخاطرش تورو مامان بابات واسادی اما واس کی؟ واس کسی ک فقد بخاطر تنت تورو میخواس
درد اینجاس ک وقتی دستاشو گرفتم و بهش گفتم قول بده تنهام نزاری ... قول داد گف مرد زیر قولش نمیزنه .. ولی اون نامرد بود زد زیر قولش
درد اینجاس ک وقتی بهش گفتم امروز نمیتونم بیام پیشت گف باش نیا دیگ نمیخوامت ... ینی برسی ب حرف رفیقات
ینی یفهمی واس خودت نمیخواستت ... ینی یهو گند بزنه به زندگیت
ینی بهت پیم بده دیگ فراموشت کردم و به چشم خواهری فقد میتونم قبولت کنم
. رفیقاااااااای خوبم ... شرمندتووووونم اگه چیزی گفتم منو ببخشید
اجی فاطمه شرمندتم منو ببخش
ما را در سایت نیلوفرانه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14