
xa0 میدونی دردش کجاس ؟درد اینجاس ک رفیقات هی بهت بگن بابا این تورو واس خودت نمیخواد واس ه..سش میخواد اما باور نکنی و بزنی دهن تک تک رفیقات.... درد اینجاس ک بخاطرش از همه دورشی.. بخاطرش تورو مامان بابات واسادی اما واس کی؟ واس کسی ک فقد بخاطر تنت تورو میخواس درد اینجاس ک وقتی xa0دستاشو گرفتم و بهش گفتم قو...
ادامه مطلب
❤ دلــتــنــگـیعـیـن آتـش زیـر خـاکـسـتـر اسـتـــگـاهـی فـکـر مـیـکـنـی تـمـام شـدهامــا یـکـــ دفـعـههــمــهاتـــ را آتـش مـیـزنـد ...! ❤xa0xa0xa0درد یعنی:دلم برات یه ذره شده..اماxa0هیچ غلطی نمیتونم بکنم!!...
ادامه مطلب